alidas.blogg.se

Ny inflyttad

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Förlåt för att det var länge sedan jag skrev här nu, (Såg att några stackare har varit in och kikat varje dag iallafall) Tack för det! :)
 
Men till mitt försvar så har jag inte haft något internet, fick det först igår så nu är det inkopplat och funkar perfa! Riktigt stolt att otekniska jag lyckades koppla in det helt själv ;)
 
Några saker har hänt sedan sist jag skrev. Har ju först och främst flyttat till en ny lägenhet nu, en mycket billigare. Den är dock inte så fräsch som jag hade tänkt mig att den skulle vara (trasiga tapeter och köksluckorna ser hemsk ut) men ska få ny renoverat inom 7 veckor så då är jag ganska nöjd iallafall :D ska bli vitt i hela lägenheten, snyggt!
 
Har hur mycket som helst i skolan nu också, två nya kurser har startat. Typografi och informations design, svårt! men har ju fått börja på med att designa lite nu iallafall, svårt men jätte kul att lära sig :) På fredag är det dags för första provet i typografi, eh kanske dags att börja plugga snart.. Har haft så mycket annat att fixa och trixa med så har inte riktigt hunnit med mig själv. Men blir att sitta hela dagarna nu fram tills det är dags.
 
fick även ett samtal nyss av mammsen, hon skulle överaska med att komma hit imorgon och hälsa på också skulle hon ta med mig på en shopping runda på Ikea, yeey :) Sen ska hon sova över tills på fredag så ska jag åka hem med henne sen när jag har skrivit klart provet. Så blev en oväntad helg hemma i Hudik :D
 
Det var väll allt jag hade att berätta denna gång, kommer att lägga ut alla bilder från halloween festen för några veckor sen som jag var på, så håll utkik!
 
/Alida
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: