alidas.blogg.se

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Gick i skolan 13 - till kl 15 idag, kort dag med andra ord. Vi fick sitta och göra eget arbete, håller på med visitkort och flyers till Ikea. Riktigt kul faktiskt! tiden bara flyger iväg när man sitter och håller på :)
 
Efter skolan gick jag och handlade, behövde fylla upp kylskåp och frys lite granna ^^ Sen så lagde jag middag, vart jätte gott! Gjorde kycklingfilé i ugnen med egen marinad på, och till det ugnsrostade rotfrukter, mums!
Sen efter jag hade käkat har jag suttit och försökt läst den förbaskade kurslitteraturen.. Så himla svårt. Men hoppas att det ska fasta snart så jag klarar provet nästa vecka.
Men nu får det vara nog för idag med pluggandet och ska istället värma lite glögg och kika på tv en stund ;)
 
Jag längtar fortfarande som en tok tills julafton! Bästa dagen på hela året :D
 
 
Färgade håret igår, vart en aning ljusare ^^
 
/Alida
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: