alidas.blogg.se

Tillbaka till Borlänge

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Då sitter jag på tåget igen tillbaka till Borlänge. Jag har haft riktigt fina dagar hemma och haft fullt upp nästan hela tiden :)

i onsdags var jag in till stan och träffade Johanna, Johanna och lilla Leia. Vi fikade på jambo och sen gick vi på stan och kikade en stund. Sedan avslutade vi dagen med att dricka kaffe hemma hos Johanna :) En riktigt mysig dag och så himla kul att hinna umgås med dom en stund :)
På torsdagen åkte jag och mamma in till tunbackas julmarknad för att hjälpa mormor som skulle vara med och sälja sina saker hon själv har stickat, jätte fina! Vi var där nästan hela dagen, fick massor av julstämning :)
Fredag tog jag och Dennis det mest lugnt och hade lite mysdag, sen på kvällen agerade vi chaufför åt mamma och Stefan som skulle iväg och käka julbord i söderhamn.
På lördag gjorde vi inte så jätte mycket först på kvällen när det fick slinka i någon öl.
På söndag var det meningen att jag och Dennis skulle gå på julskyltningen i stan med mamma och Stefan, men den var ju inställd så fanns inte så mycket att se, så stannade inte länge alls innan vi åkte hem igen till njutånger, och där blev vi bjuden på middag :)

Har haft en riktigt bra vecka hemma och nu är det bara att tagga tills plugg i två veckor, och sen får jag åka hem igen för då är det jullov minsann :D



Justja, hann med att baka lite lussebullar i onsdags också, skulle prova på att göra lussehjärtan men blev väll inte riktigt så fina som jag hade tänkt mig, haha.

/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: