alidas.blogg.se

Kaos

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Imorse fick jag gå till skolan en timme tidigare innan jag började, skulle nämligen försöka skriva ut mina flyers och visitkort tills redovisningen jag hade. Var på skolan igår kväll också och då skulle självklart skrivaren krångla så gick inte :( Därför kom vi på smarta idén att gå till skolan innan lektionen och göra det. Lättare sagt en gjort.. Var fler som tänkte på det sättet ;)
Så slutade med att jag hann inte skriva ut mina saker, så fick istället skriva ut på en vanlig skrivare i svart och vitt, inte så jätte populärt hos läraren kanske men vad gör man ;) Nästa gång kan jag tillägga att jag ska vara mer ute i tid.
 
Efter skolan gick jag och Sofie och käkade lunch på donken, sen följde hon med mig och skulle hämta mina paket som jag hade beställt, har köpt lite julklappar :)
 
Sen när jag kom hem har jag städat lite granna, vill ju att det ska vara fint tills jag kommer tillbaka till lägenheten om en månad ;) Sen så har jag pluggat som vanligt, åh vad jag vill klara provet på fredag! orkar inte omprov..
 
Nu ska jag värma lite glögg och kolla på Efterlyst, ha en bra kväll!
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: