alidas.blogg.se

Frågor om mig

Kategori: Allmänt

Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Signe
Vilken var den senaste filmen du såg? Ensam hemma 2, haha ;)
Har du bra självförtroende? Nej, men jobbar på det
Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? Åka hem på jullov!
Nämn tre saker på din att-göra-lista? Ta examen, börja jobba som grafisk designer, skaffa familj :D
Skriv namnet på någon du ser upp till finns nog många
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej det tror jag inte :)
Den du senast sov över hos? Dennis :)
Vem skrev du senast med på Facebook? Dennis det också ^^
Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Nja
Vad väljer du, godis eller chips? Chips ;)
Pinsammaste minnet från skoltiden? Hm, vet faktiskt inte, brukar skämma ut mig så ofta så svårt att hålla reda på varje gång ;)
Hur uppvaktar man dig? Överraskar mig med blommor och hittar på någonting roligt
Har du rykten efter dig? Det har jag säkert
Din absolut sämsta egenskap? Jag är blyg
Din bästa egenskap? Jag vet faktiskt inte ^^
En låt du är beroende av? Fortfarande Sabaton - Carolers rex
Vad stod det i ditt senaste sms? "känns ju fel att säga det just nu ju :)"
Vem skulle du ta med dig till en öde ö? Dennis, fast skulle nog slå ihjäl varandra till slut ;)
Kan man vara vän med sitt ex? Ja, det tror jag :)
Har du kysst en kompis? Japp .
Hur ofta dricker du alkohol? typ 1 gång i veckan
Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? Skulle aldrig hålla på med det och aldrig umgås med folk som gör det.
Vad hatar du? Människor som tror för mycket om sig själv
Hade du kunnat ha distansförhållande? Jag har ett distansförhållande just nu, Det är jobbigt men vi kämpar på.
29. Vad handlade din senaste dröm om? Det kommer jag inte ihåg ^^
30. Vad väger du? Tänker jag inte dela med mig av här
31. Hur lång är du? 154 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? Måste nog säga Beck filmerna :)
33. De bästa svenska skådespelarna? Joel Kinnaman
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? Twilight
35. Ditt humör för tillfället? Förväntansfull
36. En vacker person? Greta Garbo
37.Har du instagram? Nej, haha ^^
38. Vem kramade du senast? Dennis
39. Vem träffade du senast? Sofie :)
40. När slog du dig senast? Det är ett tag sen, typ en månad kanske.
41. Någon du vill träffa? Dennis, mamma, pappa, Maddis, Felicia, Johanna, Sirre, Tagg, Empa :D
42. När grät du senast? Förut idag
43. Sminkar du dig varje dag? Ja nästan
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Mamma, hennes fel att jag blev så kort ^^
45. Är du helsvensk? Nej, är lite tysk
47. En artist du inte gillar? Jag vet inte
48. En artist du gillar? Alice Cooper!
49. Vad är det bästa som hänt dig? Det är mycket :)
50. Vad vill du bli när du blir äldre? Grafisk designer! :)

 

/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: