alidas.blogg.se

En låång dag

Kategori: Allmänt

Hej igen, Detta har varit en väldigt lång dag som började redan klockan 5 imorse. Så går det när man är för snål för att köpa en dyrare tågbiljett och åka på söndag kväll, hehe.
 
Tåget gick ju som sagt kl 06.45 imorse från Iggesund och sedan var jag i Borlänge vid tio tiden. Då vandrade jag den långa vägen hem till mig med en tung väska, dator väskan plus en stor jävla ryggsäck som jag fick låna av Dennis. Såg nog väldigt roligt ut när jag gick där och slet för att få med mig all packning, haha.
Jag hann vara hemma i två timmar sen var det bara att vandra ner till skolan för att gå på föreläsning. Jag skulle egentligen ha gått till kl 17 idag men jag och Sofie var busig och smet efter första föreläsningen ^^ Var mycket roligare att gå en sväng på kupolen och shoppa lite granna. Jag har äntligen fått CSN!!! Så jäkla skönt :D
 
Så blev att jag handlade lite saker som var välbehövligt, typ smink, hårfärg också lite julpynt ^^
Så när jag kom hem så satte jag igång på en gång med att först städa och sedan sätta upp julpynt, vart himmla mysigt så har suttit nu och kollat på film och druckit glögg.. Jag älskar julen!
 
Men nu är jag sopslut efter denna långa dag och tänker somna till ett avsnitt av vänner (ja, jag kollar fortfarande på den serien)  Är för 7 gången eller nått nu tror jag, but i love it!
 
Ha det så bra!
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: