alidas.blogg.se

Tisdag 27e

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Kom hem för ungefär en timme sen efter ännu en lång dag, börjar känna tröttheten smyga ikapp mig nu.
 
Denna dag startade kl 10 imorse med fotografering till passerkortet, sen fortsatte dagen med föreläsningar. Mycket att tänka på nu i början och får lite smått panik av att tänka på allt som jag ska lära mig på några veckor, men det ska gå, så är det bara ;)
 
Efter skolan var slut gick jag och Sofie på stan en sväng, jag handlade lite nödvändiga saker såsom ny skrivbok, pennor och lite sånt :)
 
Sen efter jag kom hem (hem och hem, till vandrarhemmet) så har jag ätit och kollat lite på gossip girl, samt försökt lista ut hur allt fungerar på skolans hemsida men går inte så bra än så länge, är nog för trött ^^
 
Ska kika på nån film nu snart innan jag ska sova, blir en tidig kväll för imorgon börjar skoldagen kl 8.00, guu vad jag ska sova när jag kommer hem till helgen!
 
Ha det så bra!
 
/Alida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: