alidas.blogg.se

Ny blogg

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Jag tänkte bort med det gamla och in med det nya, lika bra att börja om så därför tog jag bort min gamla blogg och kommer att skriva här istället :)
 
Eftersom det är som så att jag äntligen har kommit in på den utbildning jag vill så ska jag ta tag i att börja blogga igen. Ja jag ska äntligen få börja på min utbidning som blivade grafisk designer :)
Så just nu befinner jag mig i Borlänge, har ännu inte hittat något boende då jag fick veta bara för någon vecka sedan att jag fick en plats på utbildningen. Så den här veckan bor jag på vandrarhem, fick ett litet och mysigt rum så än så länge trivs jag riktigt bra.
 
Har varit ute och promenerat hela eftermiddagen och kikat på vart jag ska och sånt imorgon när skolan startar. Tänkte att det var lika bra så att jag är säker på vart jag ska imorgon när första skoldagen börjar. Jag med mitt lokalsinne måste vara säker, annars virrar jag bort mig, haha. Tack gode gud för gps, annars hade jag då aldrig hittat till borlänge heller med bilen.
 
Men kommer som sagt att skriva här nästintill varje dag så kika gärna in någon gång då och då! :)
 
/Alida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: