alidas.blogg.se

Dag 1

Kategori: Allmänt

Hallå där!
 
Nu först är jag hemma efter en mycket lång dag. Dagen började med registrering kl 9 imorse, sen massa information, rundvandring mm. klockan 15 trodde jag dagen var slut, men icke. Student kåren stod utanför skolan och väntade på oss, sen blev vi nollande ända tills nu typ.. Inte det roligaste kanske ;D
 
Nu sitter jag iaf på vandrarhemet igen med en goan öl och ska snart iväg igen. Ska möta upp en klass kompis och ta nån öl ikväll :)
 
Känner att detta liv kommer att passa mig som handen i handsken, fisken i vattnet, ja ni förstår ;) känner mig grymt nöjd med mitt val av utbildning och känner att det är alldelles rätt :)
 
Lägenhet har jag på G nu också, imorgon får jag reda på det säkert, men jag hoppas, hoppas hoppas :D
 
Livet är bra härligt just nu!
 
 
/Alida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: